عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چرا کسی این کار تاریخی را ندید؟

احدکاظمی درخصوص تـور دوچرخه سواری لانکاوی مالزی توضیح داد:برای نخستین بار بود که یک ایرانی و آسیایی دراین مسابقات قهرمان می‌شد.19سال است که مهمترین تور قاره آسیا در مالزی برگزار می‌شود که در این سال‌ها هیچ رکابزن آسیایی نتوانسته بود قهرمان شود ولی این بار صمد پورسیدی توانست این عنوان را کسب کند ولی در ایران کسی به این موضوع توجهی نکرد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه تیمی پتروشیمی تبریز برای کسب این عنوان توسط پورسیدی بیان کرد: دوچرخه سواری کاملا یک رشته تیمی است که ما در رده انفرادی قهرمان شدیم و در بخش تیمی نیز نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادیم.در چنین مسابقاتی همه به نفر اول انفرادی توچه می‌کنند که بچه‌های تیم ما در خدمت پورسیدی بودند که این عنوان را کسب کند.اگر به تور دوفرانس هم توجه کنید کسی به عنوان تیمی توجه نمی‌کند.

سرمربی تیم پتروشیمی تبریز گفت:صادقانه بگویم که فکر نمی‌کردم قهرمان انفرادی این مسابقات شویم.البته احتمال میدادم که در بین پنج نفر برتر بتوانیم قرار بگیریم.ما در بخش تیمی زمان زنگی آبادی با تیم ملی قهرمان این تـور شده بودیم ولی هیچ وقت در بخش انفرادی نتوانستیم چنین عنوانی را کسب کنیم.

کاظمی درباره حضور تیم‌های سرشناس در این دوره از تـور لانکاوی بیان کرد:در دنیا تیم‌ها را به سه رده پرو تور،پرو کنتینانتال و کنتینانتال تقسیم می‌کنند که فقط 18 تیم در سطح دنیا جزو پـرو تـور هستند که سهرابی هم یک سال عضو یک تیم حرفه‌ای شده بود.از این 18تیم حرفه‌ای شش تیم در تـور لانکاوی حضور داشتند که سطح مسابقات را بسیار بالا بـرده بـود.
انصافاً نسبت به سطح مسابقات و عنوانی که کسب کردیم در رسانه‌های ایـران تبلیغات خیلی کم بود.ما حتی یک ورزشکار خارجی هم در تیم نداریم و کاری که انجام دادیم کمتر از حضور تیم والیبال در لیگ جهانی نبوده است.

وی بابیان اینکه حمایت‌های زیادی ازاین تیم صورت نمی‌گیرد،گفت:تیم پتروشیمی پنج سال است که بهترین تیم آسیامی‌شود و حتی فدراسیون ایران با احتساب امتیازاتی که درمجموع پتروشیمی جمع آوری میکند عنوان بهترین فدراسیون را به خود اختصاص میدهد امّا متأسفانه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سرمربی تیم پتروشیمی تبریز عنوان کرد:سال 2013 با 700میلیون تومان بودجه توانستیم بهترین تیم آسیا شویم که در قیاس با تیم‌های دیگر مطرح قاره بودجه ناچیزی است.پتروشیمی تبریز یک سال است که خصوصی شده و هیات مدیره آن راغب نیستند چندان هزینه کنند.ای کاش یک نفر از اعضای هیات مدیره می‌آمد و شرایط سایر تیم‌ها و هزینه‌ها را میدید تا با واقعیت‌ها بیشتر آشنا شوند.در مجموع با تبلیغاتی که تیم ما برای شرکت پتروشیمی و وزارت نفت در سطح بین‌المللی انجام می‌دهیم واقعاً بودجه‌ای دریافت نمی‌کنیم و کارخیلی سخت است.

کاظمی در ادامه عنوان کرد:ما با کمک اسپانسرها کار را پیش برده‌ایم.
امسال 30 دستگاه دوچرخه از شرکت KTM اتریش دریافت کردیم که هر کدام 30 میلیون تومان قیمت دارند.
البسه ما را شرکت CCM تایوان تأمین می‌کند و عینک،کلاه و کفش را هم از شرکت دیگری که اسپانسر تیم هستند دریافت می‌کنیم.بهترین دوچرخه سوار ایران یعنی مهدی سهرابی 60 میلیون تومان درسال دریافت می کند که در مقایسه با سایر رشته‌ها اصلا پولی نیست.
ما نیازمند به حمایت هستیم تا بتوانیم این افتخارات را برای ایران در عرصه بین‌الملل ادامه دهیم.
 
منبع:مهر
 
 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: احدکاظمی , دوچرخه سواری , پتروشیمی , ایران , آسیا , مهر ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : شنبه 24 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com