چگونه فامیل روحانی معاون وزیـر شد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از پسرخاله و پسرعمه تا فامیل دور
 
چگونه فامیل روحانی معاون وزیـر شد؟
 
 
انتصابات پرشمار دولت راستگویان ابتدا از پیشانی سبزها(حامیان فتنه) آغاز شد و به تدریج به پسرخاله،پسرعمه و فامیل دور رسید.
"گروه سیاسی صراط" - معاون جدید وزیر کشور یکی از خویشاوندان حسن روحانی است که نسبتی چندطرفه با او دارد.

به گزارش گروه سیاسی صراط،انتصاب اسماعل نجار به سمت معاونت وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران جمع انتصاب‌های فامیلی در دولت راستگویان را تکمیل کرده است.

پیش از این،زمان زیادی صرف کش و قوس های مربوط به انتصاب نجار به استانداری خراسان رضوی – که ماه ها خالی مانده بود-شده بود که در نهایت این موضوع منتفی شد اما بلافاصله پست دیگری در وزارت کشور- که احتمالا برای روز مبادا خالی نگاه داشته شده بود- به او واگذار شد.

نجار که در دولت دوم محمود احمدی نژاد استاندار کرمان بود و آن خاطره معروف تکذیب شده درباره سالم ماندن عکس احمدی نژاد در زلزله به او نسبت داده میشود،در میان حامیان دولت مخالفانی نیز دارد تا جایی که آنها تلاش کرده بودند از انتصابش به استانداری خراسان رضوی جلوگیری کنند.

با این وجود نسبت فامیلی چندطرفه او با حسن روحانی، بیش از انکه انتصابش در دولت تدبیر و امید را دور از ذهن جلوه دهد، پست گرفتن او در دولت احمدی نژاد را به موضوعی عجیب و ابهام آمیز تبدیل کرده است.

یک سایت حامی دولت تدبیر و امید با انتقاد از انتصاب نجار به معاونت وزیر کشور، صرفا به یکی از نسبت های فامیلی او با روحانی اشاره کرده و او را سرخه ای و "«پسر عموی شوهر خواهر»..."نامیده است.برای توصیف نقطه چین ها نیز کافی است به عکس محو منتشرشده در این خبر توجه کنیم که به وضوح حسین فریدون برادر پرنفوذ حسن روحانی است.نزدیکترین نسبت نجار با خاندان حسن روحانی نسبت برادر وی با رئیس جمهور است که در واقع حسن نجار شوهر خواهر حسن روحانی است.




انتصابات فامیلی در دولت راستگویان البته به نجار ختم نمی شود.به جز حسین فریدون که برادر غیردوقلو اما چسبیده و جدانشدنی حسن روحانی است،اسماعیل سماوی برادرزاده آنها نیز به سمت رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری منصوب شده است.

برادر و پسر محمدرضا صادق مشاور رسانه ای روحانی نیز اخیرا به ترتیب به مدیرعاملی بیمه دانا و عضویت هيئت مديره بزرگترین شرکت انفورماتیک بانک ملی(سداد)منصوب شده اند.

انتصابات پرشمار دولت راستگویان ابتدا از پیشانی سبزها (حامیان فتنه) آغاز شد و به تدریج به پسرخاله،پسرعمه و فامیل دور رسید.
 
کد خبر: ۱۶۹۴۲۸
 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: فامیل , پسرخاله , پسرعمه , نجار , خراسان , استاندار , معاون , وزیرکشور ,
:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : جمعه 23 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com