عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

شاید 1میلیون دلارهزینه‌ای بسیار زیاد برای یک خودرو به نظر بیـاید،امّا نسبت

به قیمت خـودروهای موجـود در این لیـست این مبـلغناچیـز بـه نظـر میـــرسد.

مرسدس بنز یکی از بهترین تولید کنندگان خودرو در جهان می باشد،این شرکت چندین دهه است که در سطح جهانی به تولید خودروهای درجه یک پرداخته است.این خودروها به دلایل مختلفی همچون طراحی،سابقه درخشان،موتوری قدرتمند و دلایل بسیار دیگری به قیمت های بسیار بالایی خرید و فروش می شوند.


مک‌لارن SLR،طراحی اف ای بی

مک‌لارن SLR، طراحی اف ای بی
این خودرو که به دلیل قیمت 1.43میلیون دلاری اش دراین فهرست قرارگرفته،به موتورقدرتمند 5.4 لیتری مجهز است که میتواند 750اسب بخار قدرت تولید کند.حداکثر سرعت این خودرو 310 کیلومتر در ساعت بوده و میتواند در 3.6 ثانیه به سرعنت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.


مکلارن SLR تیونینـگ منصـوری

مکلارن SLR تیونینگ منصوری
این خودروی تولیدسال 2008 با قیمتی 1.5میلیون دلاری توانسته درجایگاه نهم این فهرست قرارگیرد.این خودرو حداکثر سرعتی معادل340 کیلیومتر در ساعت دارد و می تواند در 3ثانیه ازسرعت صفر به 100کیلومتر در ساعت برسد.این خودرو به یک موتور وی شکل 5.5 لیتری مجهز است.

 
مرسدس کانسپت اس

مرسدس کانسپت اس
اصلی ترین دلیل قیمت 2میلیون دلاری این خودرو،آزمایشی و کانسپت بودن آن است.باموتور وی شکل4.7لیتری و 455 اسب بخارقدرت این مرسدس میتواند از سرعت 0 کیلومتر در 4.8 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برسد.


ویـژن SLR کانسپت(1999)

ویژن SLR کانسپت
این خودرو نیز همانند کانسپت اس به دلیل تک بودن در این لیست قرار گرفته است.با صفر تا صد 4.1 ثانیه ای و حداکثرسرعت 320کیلومتر درساعت این خودرو 2 میلیون دلار ارزش دارد.


CLK GTR تیونینگ ای‌ ام‌ جی

تیونینگ ای‌ام‌جی
این خودرو با نامی طولانی و ظاهری کشیده همانندنامش به موتورقدرتمند 7.3 لیتری وی شکل 12سیلندر مجهز است که میتواند به حداکثرسرعت 335کیلومتر در ساعت دست یابد و 664 اسب بخار قدرت تولید کند.صفر تا 100 این خودرو 3.4 ثانیه است که درمیان خودروهای این لیست بسیار جالب و قابل توجه است.ارزش کنونی این خودرو 3 میلیون دلار است.


CLK GTR سوپـر اسپرت

سوپر اسپرت


همانندمدل قبلی این فهرست این خودرو نیزبه یک موتور بسیار قدرتمند وی شکل 7.3 لیتری 12 سیلندر مجهز است که حداکثر سرعت346 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو فراهم میکند و توانایی تولید 720 اسب بخار قدرت را دارا است.قیمت کنونی این خودرو 3.3 میلیون دلار است.


CLK GTR تیونینگ ای‌ام‌جی با مجوز حضور درخیابان

تیونینگ ای‌ام‌جی با مجوز حضور در خیابان

 
این خودرو بسیار گران قیمت به دلیل کمیاب بودنش توانسته به قیمت 3.5 میلیون دلار دست پیدا کند. این خودرو که در سال 2002 تولید شده است به موتور وی شکل 12 سیلندری مجهز است که می تواند حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت را برای این خودرو فراهم کند.این خودرو میتواند در 3.8 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.

 

مرسدس سی 112 کانسپت

مرسدس سی 112 کانسپت


این خودروی تولید شده در سال1991 قوی ترین کانسپت قدیمی موجود در بازار است که ارزشی معادل 4 میلیون دلار دارد.این خودرو در زمان خودش از قوی ترین خودروها بوده و امروزه نیز درمیان قوی ترین ها است.این خودرو یک موتور وی شکل 12 سیلندری دارد که میتواند درعرض 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.این عدد در سال 1991 بسیار شگفت انگیز بـوده و حتی امروزه نیز بسیار جالب توجه است.

 

مک لارن SLR قرمز،طلایی رویا

مک لارن SLR قرمز ، طلایی رویا

این مرسدس بنز سال 2011 برچسب قیمت غیرقابل باور 10میلیون دلاری را به همراه دارد.این خودرو به هر چیز گران قیمتی که فکرش را کنیدمجهز است.رینگ هایی از طلا،طاحی داخلی طلایی و 999 اسب بخار قدرت.تمامی طراحی داخلی این خودرو و رینگهای آن با طلا پوشانده شده اند.این خودرو با موتوری قدرتمندیکی از قوی ترین مرسدس ها است و میتواند در زمان کوتاه 3 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر درساعت برسد.


مرسدس فرمول یک 1954

مرسدس فرمول یک 1954

این خودروی مسابقه ای فرمول یک گران ترین خودروی مرسدس موجود در جهان است،نه تنها به این دلیل که از معدود خودروهای فرمول یک قدیمی است بلکه به این دلیل که راننده معروف مسابقات فرمول یک "فانگیـو" رکورد جدیدی را در آن به ثبت رساند.

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 14 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com