ماجــرای پزشک خصوصی خانـواده رهبــر انقـلاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

 
 
روایت‌های زیادی از زندگی رهبـر معظـم انقلاب و ساده زیستی ایشان وجود دارد.بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در خاطرات خود به این شیوه زندگی و تأکید حضرت آیت‌‍‌الله خامنه‌ی به خانواده خود در مورد زندگی عادی همچون مردم اشاره می‌کنند.
 

 

 

سلامتیش صلوات
 

حجت‌الاسلام احدی از اساتید حوزه علمیه قم در یکی از خاطرات خود به ماجرای مراجعه همسر رهبرمعظم انقلاب به پزشک اشاره می کند و می گوید:روزی در حسینیه جماران منبر رفتم و خاطراتی از زندگی مقام معظم رهبـری بیان کردم.بعد از سخنرانی،شخصی که خود را پزشک معرفی میکرد به من مراجعه کرد و گفت:اجازه بدهید من هم یک خاطره برای شما بگویم:روزی در مطب بیمارستان نشسته بودم،بیماران را ویزیت میکردم که خانم بسیار محجبه ای به همراه فرزندش به عنوان بیمار به من مراجعه کردند.پس از معاینه،قیافه فرزند مرا به فکر فرو برد،چون به مقام معظم رهبری شباهت فراوانی داشت.از مادر آن نوجوان سؤال کردم که آیا شما با آیت الله خامنه ای نسبتی دارید؟گفت:بله،من همسر  ایشان هستم.تعجب وجودم را فرا گرفت،به خانم مقام معظم رهبری عرض کردم:مگر شما پزشک خصوصی ندارید؟ایشان گفتند:خیر،آقا چنین کاری را اجازه نمی دهند و می گویند شما باید مانند سایر مردم،به بیمارستان مراجعه کنید.زمانی که رفتند.من دیگر نتوانستم به کارم ادامه بدهم.سرم را روی میز گذاشتم و بسیار گریه کردم.من این خاطره را از زبان آن پزشک شنیدم.تمام مشخصات وی را به یاد دارم،اما با این حال از عالم بزگواری هم پرسیدم، ایشان نیز موضوع را تأیید فرمودند.

 

مرجع:پایگاه هم اندیشی یاران انقلاب اسلامی 
 
 

 




:: موضوعات مرتبط: داستان کوتاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : شنبه 12 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com