بزرگترین خانه های درختی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 
 
 
 
 
 
 
http://upcity.ir/images2/36866882576378163081.jpg
 
 

http://upcity.ir/images2/76714942277105700349.jpg
 

هوراس نجـاری را از روی علاقه و با تمرین زیاد یـاد گرفتـه بـود و با تجربه ای که در معماری و نماسازی داشت،شروع به ساخت خانه رویایی اش در ایالت تنسی آمریکا کرد.کار ساخت خانه در سال 1993 شروع شد و اگر چه همچنان ادامه دارد امّا توانسته لقب بزرگترین خانه درختی دنیــا را به خود اختصاص دهد.

بزرگترین خانه درختی دنیا

این خانه 10 طبقه دارد و وزن آن به بیش از 2500 کیلوگرم میـرسد.ارتفاع هر طبقه حدود 3 متر و نیم است و مساحت این خانه به 700 تا 900 متــر مربع میرسد.ارتفاع کل سازه هم کمی بیشتر از 30 متــر است.

 

جالب است بدانید در ساخت این خانه تا به حال بیش از 258 هزار میخ استفاده شده است! شهرت خانه درختی عظیم الجثه برگس آنقدر زیاد است که هر هفته بین 400 تا 500 نفر از گردشگران دنیا به بازدید آن می آیند و اکثر آنها معتقدند ساخت چنین هتلی فقط می تواند کار یک دیوانه خوش ذوق و کاربلد باشد!

بزرگترین خانه درختی دنیا

برگس میگویدکه قرار است به زودی این خانه را درکتاب رکوردهای جهانی به ثبت برساند امّا به شرطی که بتواند زودتر جزئیاتی که میخواهد به بنا اضافه کند و برای این کار ترجیح میدهد از قطعه چوبهای بازیافتی یا اهدایی مردم استفاده کند.

بزرگترین خانه درختی دنیا

تا به حال هر چیزی که در این خانه به کار رفته،از همین چوب ها بوده و 12هـزار دلاری هم که خود برگس برای ساخت خانه هزینه کرده،مربوط به میخ ها و تجهیزات کاری بـوده که در این 19سال برای سـاخت خـانه به آنها نیـاز داشته است.

بزرگترین خانه درختی دنیا

او میگوید همیشه آرزوی ساختن چنین خانه ای را داشته است امّا یک شب خواب می بیند که باید حتماً این خانه را بنا کند و از فردای آن روز میخ و چکش به دست روانه جنگلها میشود و مکان مورد نظرش را برای ساخت این هتل انتخاب می کند.

بزرگترین خانه درختی دنیا

برگس تصمیم دارد خانه درختی خود را بعد از کامل شدن به عنوان هتل مورد استفاده قرار دهد و مطمئن است گردشگران زیادی در آن اقامت خواهند کرد.

====================================================================

 
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: گالری , ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 18 مهر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com