عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

به گزارش خبرگزاری فارس ازمشهد محمدباقر قالیباف دقایقی پیش در جمع هواداران خراسانی خود در همایش جهاد ادامه دارد در محل ورزشگاه شهید بهشتی این شهر اظهار کرد:ملت عزیز ایران باید بدانند که هم ملت و هم دولت فرصت آزمون و خطا ندارد.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که نباید فرصت خطایی وجود داشته باشد و اگر بخواهیم از پیچ تاریخی بگذاریم باید بهترین گزینه را در انتخابات دولت یازدهم قرار دهیم.

قالیباف با بیان اینکه با دیپلماسی لاک‌پشتی و اقتصاد به گل نشسته نمی‌شود از پیچ تاریخی گذر کرد گفت: در حال حاضر در پیچ تاریخی قرار داشته و برای عبور از این پیچ نمی‌شود با اقتصاد به گل نشسته و یک دیپلماسی لاک‌پشتی امیدوار بود.

وی ادامه داد: امروز آمده‌ایم تا به همت شما مردم دست در دست هم دهیم تا با همت جوانان نسل سوم و چهارم حماسه‌ای خلق کنیم و مدیریت کشور را به فردی کاردان بسپاریم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه ملت غیور ایران از بی‌عملی و خلف وعده خسته شده اذعان داشت امروز ملت ایران از بی‌عملی و خلف وعده و توضیحات غیر منطقی در مدیریت خسته شده است.

وی ادامه داد:ما ملت،دولتی می‌خواهیم که با تکیه بر آرمان‌های نظام و اندیشه‌های امام راحل (ره)و تکیه بر اصل ولایت فقیه حماسه‌ای بیافرینند و در آن با استفاده از سرمایه عظیم جوانان تحولی شگرف بیافرینند.

قالیباف با اذعان این مطلب که ما دولت فضایی و دولتی که روی کاغذ باشد نمی‌خواهیم گفت: ما دولتی با همتی جهادی و غیرت مردانه می‌خواهیم که در آن تمام اقشار جامعه اعم از کارگر، پزشک،معلم و دانشگاهیان و دیگر اقشار مورد توجه باشند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:برای خلق حماسه و ایجاد تحول شگرف در کشور باید از سرمایه‌های عظیم جوانان استفاده کرد؛برای خلق حماسه نه می‌توان به عقب برگشت و نه می‌شود جریان فعلی را ادامه داد.

وی یادآور شد:امروز شاهد آن هستیم که گرانی و بیکاری و بطور کلی شرایط بد اقتصادی ما را خسته کرده و برای گذر از آن باید دولتی جهادی و برخاسته از دل مردم باید روی کار بیاید.

وی خاطرنشان کرد:امروز من در میان شما خراسانی‌های عزیز به صراحت اعلام می‌کنم که در صحنه‌ آمده‌ام تا با روحیه جهادی و همدلی شما مردم عزیز در صحنه انتخابات حماسه سیاسی خلق کنیم.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت:به همه شما مردم وعده می‌دهم اگر در خلق حماسه سیاسی انتخابات من رئیس جمهور دولت یازدهم شوم به دنبال حماسه سیاسی،حماسه اقتصادی را در دو سال محقق می‌کنم.

قالیباف اذعان داشت:ما عزت اسلام و مسلمین را می‌خواهیم و باید کشور را طوری مدیریت کرد که در سایه پیشرفت و عدالت به گونه‌ای عمل کند که مدیون خون شهدا و امام راحل نباشیم.

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : دو شنبه 20 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com