عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



واكنش پدر شهيد احمدی روشن به اظهارات شب گذشته حسن روحانی

حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت‌وگو با رجانیوز در واكنش به سخنان شب گذشته حسن روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبكه دو گفت:یادم هست كه مصطفی بر اثر تعلیق غنی سازی كه در زمان این آقایان اتفاق افتاد مانند یک گل پژمرده شده بود،وقتی ازاو جریان راپرسیدم گفت كه بابا در سایت‌های هسته‌ای رابسته و مهر و موم كردند، تلویزیون‌های مداربسته تعبیه كردند وما جرأت نمی‌كنیم ازجلوی سایت‌های هسته‌ای رد شویم.

تعطیل كردن غنی سازی مصطفی را 10 سال پیر كرد

وی با بیان اینكه روشن است كه این از بی‌تدبیری آقایان بود،ادامه داد:مصطفی در آن زمان جزو نیروهای غنی كننده اورانیوم بود،وقتی كه آقایان قبول كردند كه سایت‌های هسته‌ای بسته شود و غنی سازی تعطیل شود،این بچه گویا 10 سال پیر شد و آثار یاس و ناامیدی در چهره‌اش نمایان بود و می‌خواست از آنجا بیرون بیاید كه به زور و سفارش من ماند.از او می‌پرسیدم كه چرا با خودت این كار را می‌كنی كه می‌گفت كه ما صبح تا شب می‌رویم آنجا اما بیكاریم! هیچ كاری نمی‌توانیم بكنیم.

پدرشهیداحمدی روشن این موضوع را تلخ ترین خاطره‌ خود از مصطفی عنوان كرد و افزود:وقتی غنی سازی اورانیوم شروع شد،گویا اینها بال و پـر درآوردند و شهیدمصطفی وچند تن از دوستا نش شبانه روز برای این مردم كار كردند وخودم شاهد بودیم و این بچه‌ها قسم خوردند 10شبانه روز پشت دستگاه‌های سانتریفیوژ بدون اینكه بخوابند كارمی‌كردندو بعضی مواقع پشت دستگاه خواب‌شان می‌برد و می‌افتادند.

وی اظهار داشت:این شبانه روز فعالیت ادامه داشت تا به لطف خداوند آن غنی سازی 5/3 درصد و در ادامه 20 درصد محقق شد.

استعداد جوانان ما را كور كردند

حاج رحیم احمدی روشن با اشاره به خاطره‌ای از فرزند شهیدش گفت:

وقتی از مصطفی می‌پرسیدم كه این غنی‌سازی 20 درصد به چه درد می‌خورد وقتی 5/3 درصد جوابگوی كارهاست،پاسخ داد كه ما می‌خواهیم در مقابل استكبار جهانی با دست پر صحبت كنیم،اگر آنها احساس كنند كه ما از غنی‌سازی 20 درصد عاجزیم هیچ وقت به حرف‌ ما گوش نخواهند داد.

وی با بیان اینكه امثال این آقایان استعدادهای جوانان ما را كور كردند،افزود:باید از این نیروها استفاده می‌كردند در صورتی كه آنها را خوار و زبون كردند تا آنجا كه برخی از نیروها سایت را ترک كردند.

آقایان با قبول تعلیق غنی‌سازی كلاه گشادی سرشان رفت

پدر شهید احمدی روشن تصریح كرد:آقایان یک كلاه گشادی كه سرشان رفت این بود كه تعلیق غنی سازی را قبول كردند چرا كه غربی‌ها هم متعهد شده بودند كه اورانیوم غنی نشده بگیرند و به صورت غنی شده 5/3 درصدی تحویل دهند كه حتی نیم‌ درصد اورانیوم غنی شده را هم تحویل این آقایان ندادند.

وی ادامه داد:غربی‌ها می‌خواستند كه با التماس مثلاً 5 دستگاه سانتریفیوژ به ما بدهند تا جوانان ما با طرز كار این دستگاه‌ها بفهمند،كه حتی حاضر نشدند كه دو تا دستگاه بدهند تا آنجا كه آن آقای جک استراو گفته بود كه این كار خطرناک است و ما این كارها را خودمان برای شما انجام می دهیم و به قول معروف گفت: "حسن خطرناكه! حسن؛ شما به این جور چیزها دست نزنید خطر دارد!"

اگر كشور را بدون رای هم تقدیم كنیم در هیچ موردی توانایی اداره آن را ندارند

حاج رحیم احمدی روشن با بیان اینكه اگر كشور را بدون رأی مردم هم دو دستی تقدیم اینها كنیم،نمی‌توانند درهیچ موردی كشور را اداره كنند،افزود:متأسفانه درزمانی كه اختیارات داشتند ،هیچ كاری نتوانستند بكنند،وقتی كه در آن زمان نتوانستند وظیفه شرعی و ملی و قانونی خود را انجام دهندحالا چطور آن زمانی كه بساطت‌شان توسط مردم ایران اسلامی به هم ریخته شد،می‌خواهند كاری كنند؟! مگر اینها فكر نمی‌كنند كه پیش مردم ایران دیگر آبرویی ندارند؟! چطور می‌توانند از مردم ایـران آرا بگیرند.

دل‌ پُـر خونی از آنها داشتم

پدر شهید احمدی روشن با تأكید بر اینكه من دل پرخونی از اینها داشتم،گفت:دلیل ناراحتی ما هم این بود كه نگذاشتند شانیت مردم ایران حفظ شود و بعد آمدند به هر آنچه كه خارجی‌ها گفتند عمل كردند.

وی با بیان اینكه آقایان نماد سازش و ذلت بودند،اظهار داشت:اینها نتوانستند در مقابل اخم و تخم استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جهانخوار قد علم كنند ‌و در حقیقت ترسیدند.

حاج رحیم احمدی روشن افزود:آنها كه مردم ایران را ذلیل و خوار كردند حالا می‌خواهند چه كنند؟! مگر آن موقع چه گلی به سر مردم زدند كه حالا می‌خواهند بزنند؟!

كدام یک از شهدای هسته‌ای در زمان شما به شهادت رسیدند؟!

پدرشهیداحمدی روشن در واكنش به اظهارات حسن روحانی كه گفته بود ما شهدای هسته‌ای در این راه دادیم،گفت: شما كجا شهید دادید؟!كدام شهدای هسته‌ای در زمان شما به شهادت رسیدند؟! اینها اصلاً لیاقت این را نداشتند كه شهید بدهند.

وی با بیان اینكه آقایان برای اهداف انتخاباتی از شهدا سوء استفاده می‌كنند،اظهار داشت: بزرگ‌ آنها - كه من نمی‌خواهم از او اسمی ببرم - خانواده شهدای هسته‌ای را دعوت كرد و به نوعی می‌خواست وانمود كند كه طرفدار شهدای هسته‌ای است،آن موقع ما تو دهن آنها زدیم كه دیگر ازاین كارها نكنند و شهدای هسته‌ای را به نفع خود مصادره نكنند بازهم از رو نمی‌روند.

به گفته پدر شهید احمدی روشن به تعبیر رهبر معظم انقلاب در زمان دولت نهم و دهم بحث هسته‌ای راه افتاد و مردم طعم پیروزی خود و شكست و زبونی استكبار جهانی در این جبهه رو حس كردند.

هرجا چراغ سبزی از دشمن می‌بینند سوت و كف می‌زنند

وی ادامه داد:رفتار آقایان نشان میدهد كه هرجا چراغ سبزی ازدشمن می‌بینند خوشحال میشوندو سوت وكف می‌زنند و هرجا اخم و تخمی می‌بینند خودشان راقایم كرده و می‌ترسند.

پدر شهید احمدی روشن با یادآوری سخنان حضرت امام مبنی بر اینكه استكبار جهانی مانند سگ هار است كه اگر در مقابلش ایستادی فرار می‌كند و اگر فرار كردی دنبالت كرده و پاچه ات را می‌گیرد،افزود:آقایان اگر به مسئولیت برسند كشور را به باد فنا می‌دهند و دو دستی تقدیم استكبار جهانی می‌كنند تا اسباب خوشحالی آنها را فراهم كنند.

با مذاكرات‌شان همه چیز را به تعطیلی كشاندند

وی با اشاره به سخنان روحانی كه گفته بود در دوران ما تحریم نبود،تصریح كرد:سوال ما از ایشان این است كه مگر در زمان شما پیشرفت هسته‌ای اتفاق افتاد كه تحریمی هم صورت بگیرد؟! شما با مذاكرات‌تان همه چیز را به تعطیلی كشاندید.

پدر شهید احمدی روشن اظهار داشت:پیشرفت‌هایی هم كه بعداً در زمینه هسته‌ای داشتیم همه با تدبیـر رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی افرادی مثل شهید احمدی روشن،شهریاری،رضایی نژاد و امثال آنها بود.

دیگر همه می‌دانند در كاخ سعدآباد چه گذشت

وی تصریح كرد:دیگر همه می‌دانند كه در كاخ سعد آباد چه گذشت و هنوز تصویر خنده‌های آقای روحانی با جک استراو وزیـر خارجه وقت انگلیس در ذهن‌ها هست.

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینكه آقای حسن روحانی از تیم هسته‌ای‌شان گفتند و از این تیم تمجید كردند،گفت:حالا خوب است آقای روحانی به این پرسش پاسخ دهند كه این تیم الان كجا هستند؟! اعضای این تیم در آمریكا و اروپا چه می‌كنند؟! اگر اینها تیم هسته‌ای داشتند چطور نتوانستند یک درصد اورانیوم غنی كنند.

آقا شاخص‌ها را مشخص كردند و ما نباید گول حرف‌های اینها را بخوریم

به گفته وی مردم ایران اسلامی باید سرنوشت كشورشان را دست كسانی بسپارند كه حداقل به خدا،ولایت و مردم ایمان داشته باشد و اخم و تخم استكبار جهانی برایش مسئله نباشد و دنبال چراغ سبز دشمنان نباشند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان اظهار داشت:حضرت آقا شاخص‌ها را برای ما مشخص كردند و ما نباید گول حرف‌های اینها را بخوریم.اینها ثابت كردند كه نمی‌توانند و من از اعماق قلبم به آن باور دارم كه آنها نمی‌توانند. 

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 8 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com