18 اردیبهشت روزجهانی صليب سرخ و هلال احمر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




هفته هلال احمر گرامی باد

 

انسان‏ها همیشه در امنیت،آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیـرطبیعی،این آرامش را به هم می‏زند.در این زمان،ندای یاری‏ طلبیِ حادثه ‏دیدگان به گوش می‏رسد و انسان‏هایی آموزش دیده،صبور ونیکوکار،فقط برای رضـای حضـرت حـق به کمک آنها می‏ شتابند و دردهاشان را تسکین می‏ بخشند.آری،سخن از تجسّم و نماد امداد و کمک،یعنی «جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران»است؛نهادی که بدون چشم‏داشت مادّی،به یاری محرومان می‏ شتابد و از ایشان دلجویی می‏کند.

 

روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گرامی باد

هلال احمر،سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مـرزبندی های سیاسی و جغرافیایی،در خدمت به اقشـار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد.

جمعیت هلال احمر،سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از تقسيمات سیاسی و جغرافیایی،در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد عملیات امدادرسانی و نجات بعنوان اولین اولویت جمعیت هلال احمر در سطح بین المللی است و آموزش نیرو و آشنا ساختن آنها در تمامی لایه های اجتماع به عنوان ضرورتی کاری مطرح می باشد.یکی از استراتژی های محوری جمعیت هلال احمر،نجات انسان است.

آنها با به خطرانداختن جان و هستی خود،بـرای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند.صلح،نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد.حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است.

ارائه خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی،ارائه کمکهای اولیه در حوادث غیرمترقبه،ارسال کمک و اعزام عوامل امدادی و درمانی به سایر کشورها،کمک به امر توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی و تلاش در جهت دفاع از ارزشهای انسانی و رشد فرهنگی افراد جامعه و…با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که سفير صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.

 

 

 

درپايان بارديگر روز جهانی صلبی سرخ و هلال احمر را به تمامی پرسنل خدوم،امدادگران سخت كوش،جوانان تلاشگر و داوطلبان استوار جمعيت هلال احمر تبريک می گويم.

 





:: موضوعات مرتبط: مناسبت ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com