خواص سوره توحیـد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




هر كه ايمان به خدا و روز قيامت دارد خواندن قل هو الله احد را بعد از هر نماز ترک نكند،زيـرا هر كه آن را بخواند خداوند خير دنيـا و آخرت را برای او فراهم كند و او و پـدر و مادرش و فرزندان آن دو را بيامرزد.

درتشيع جنازه و نماز بر سعدبن معاذ 70 هزار فرشته كه جبرئيل امين هم يكی از آنان بود حضور داشتندپيامبرصلی الله عليه و آله از جبرئيل سوال كردند به چه چيز او لايق نماز شماها شد؟ فرمود:به علت اينكه او سوره توحيد را می خواند در حالت ايستاده،نشسته،سواره،پياده و رفت و آمدش.

امام صادق صلوات الله عليه فرمود:
ای مفضل از همه مردم خود را بوسيله بسم الله الرحيم و قل هو الله احد محافظت كن بخوان آن را از راست و چپ و از مقابل و عقب و از بالا و پائين و چون بر سلطان ظالمی(صاحب منصب ياقاضی ظالم) وارد شدی همينكه نگاهت به او افتاد سه بار سوره را بخوان و با دست چپ بشمار و آنرا ادامه بده تا از نزدش خارج شوی.

يكی از اوليا الله ميفرمود: شخصی به 6 جهت اين سوره را خوانده بـود و در ماشينی بود كه تصادف شد،همه اطرافيان او كشته شدند ولی حتی یک خراش هم روی بدن او ايجاد نشده و سالم ماند.

از حضرت محمد صلی الله عليه و آله نقل شده هركه چهار آيه از اول سوره بقره و آيه الكرسی و دو آيه بعد ازآن (يعنی تا فيها خالدون) را و سه آيه ی آخر سوره را بخواند درجان و مالش بدی نبيند و هيچ شيطانی به او نزديک نشود و قران را فراموش نكند. «هر روز مداومت كند»

البته این خواص معنوی مثل آمرزش برای متقینی که اهل ولایت امیرالمؤمنین صلوات الله علیه باشند.


اصول کافی





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com