آقا مجتبی سوار چه ماشینی می شد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



حتماً از همین امروز تا چند روز آینده از کرامات اخلاقی و خصوصیات ایشان مطالب زیادی منتشر خواهد شد اما آنچه بیشتر به نظر من رسید و در عکسهای ایشان دیدم،روحیه ساده زیستی ایشان بود.روحیه ای که اون رو در بسیاری از علمای بزرگ شیعه دیده ایم.تصویر زیر آقا مجتبی را در حالی نشان می دهد که در حال پیاده شدن از یک خودروی معمولی پیکان است. خودرویی که مدتهاست از خط تولید خارج شده و بعید می دونم خیلی از ماها دیگه حتی تو خیابون هم سوار این ماشین بشیم.

 آقا مجتبی سوار چه ماشینی می شد؟ / عکس این مطلب را البته هم ما باید بخوانیم هم کسانی که هنوز به جایی نرسیده،سوار بر ماشین های شیک و تمیز و شیشه دودی می شوند تا خدای نکرده در مسیر رفت و آمدشان اذیت نشوند.خدارو شکر که چنین علمایی داریم که حالا می تونیم با این کارهاشون پـز بدیم.از خودمون که آبی گرم نمیشه.خدا ما را از شفاعتش در روز جزا محروم نکنه. پ.ن: مهم نیست که ایشون سوار ماشین های دیگه هم میشدن یا نمیشدن،مهم اینه که روحیه آقا مجتبی طوری بوده که بنز و پیکان در نظرش یکی بوده و اطرافیانش هم جرات می کردن تا آقا رو با پیکان این طرف و آن طرف ببرند.مهم این روحیه است والا آقا مجتبی نه بنز و پژو داشته نه حتی همین پیکان را.




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 14 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com