اسرائیل:ایران در سایه رهبر خود شکست ناپذیر است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به گزارش ایرنا،المحیط نوشت:ایلاند درکنفرانس مرکزمطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو تأکید کرد"اسرائیل هرگز نمی تواند با عملیات نظامی بر ایران پیروز شود و فقط میتواند در برنامه هسته ای ایران کارشکنی کند.اسرائیل توان حمله نظامی و پیروزی بر ایران و یا ویران کردن مراکز هسته ای این کشور را ندارد ولی کاری که میتواند به آن دست یابد،رسیدن به مرحله ای است که در فعالیتهای هسته ای ایران کارشکنی کند."

این پایگاه درادامه افزود:

ایلاند با طرح این سوال که آیا اسرائیل با درخواست یک میلیون دلار می تواند در برنامه های هسته ای ایران کارشکنی کند و آیا این مدت برای جلوگیری از خطر هسته ای ایران کافی است،ادامه داد"اسرائیل نمی تواند از طریق نیروی هوایی و جنگنده هایی که امروز در اختیار دارد،به ایران حمله نظامی کند تا این کشور پرچم سفیدبرافرازد و اعلان شکست کند و بگوید که تصمیم گرفته برنامه های هسته ای اش را متوقف کند".

وی شکست دادن رهبری ایران در این مقابله را رد و تأکید کرد:

ایران در سایه رهبر خود شکست ناپذیر شده است و با وجود مجازاتهای اقتصادی و سیاسی اعمال شده علیه این کشور،همچنان به فعالیت های هسته ای خود ادامه خواهد داد.

ایلاند افزود:همانطور که ما قبل ازعملیات نظامی علیه حماس در غزه با ایالات متحده هماهنگی کردیم،پس طبیعی است که برای چنین عملیات بزرگ و پیچیده ای مثل حمله به تاسیسات هسته ای ایران نیز با آنان هماهنگی کنیم،بخصوص که این نوع عملیات نتایج طولانی مدتی در صحنه بین المللی خواهد داشت.

ژنرال بازنشسته اسرائیلی در باره خطر بزرگ شکست درعملیات نظامی اسرائیل علیه ایران گفت:اسرائیل در سه مرحله برای این شکست بها خواهد پرداخت.اول آنکه پیروزی محقق نخواهد شد،دوم آنکه این مساله موجب میشود جهان به نیروی دفاعی اسرائیل نظر منفی پیدا کند و دست آخر اینکه جهان هم آن را متهم می کند که رژیمی متجاوز است.

وی تأکید کرد:ایران امروز عراق سال 1981 و سوریه سال2007 نیست و چنانچه به ایران حمله شود،تنها از ایران به آن پاسخ داده نخواهد شد بلکه پاسخ به این حمله به منطقه کشیده میشود و به علاوه این خطر وجود دارد که ایران اهداف آمریکا را در خاور میانه هدف قرار دهد.

ایلاند گفت:فرصت برای حمله نظامی به ایران قبل از تابستان امسال به وجود نخواهد آمد و تا تابستان 2011 هم از دست خواهد رفت و این کوتاهی زمان بر تصمیم های کابینه جدید این رژیم اثر خواهد گذاشت.

این مقام سابق امنیتی رژیم صهونیستی درپایان گفت:اسرائیل نمی تواند تا زمانی که تلاشهای دیپلماتیک غرب برای توقف برنامه های هسته ای ایران صورت می گیرد،علیه این کشور عملیات نظامی انجام دهد،همانطور که نمی تواند بدون هماهنگی استراتژریک و عملیاتی با ایالات متحده به ایران حمله کند.

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Bahram
ت : دو شنبه 11 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com