منابع خبرگیری امام بسیار قوی و به روز بود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

قانون:در بسیاری از موارد خبرها از طرف دفتر به مسولان داده می شد؛مثلا درجریان فرار بنی صدر،آقای فکوری(فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به شهادت رسید) آمد خدمت امام؛امام از ایشان سوال کرد هواپیمایی که دیشب از ایران رفت چه بود و کجاست؟

آقای فکوری گفت:طبق اطلاع دقیق الان روی آبهای مدیترانه حرکت می کند و معلوم نیست که کجا فرود می آید؛حضرت امام به  آقای فکوری گفتند:یک ساعت قبل هواپیما در پاریس نشسته است و  بنی صدر و رجوی هم در آن بودند.

منابع خبرگیری امام بسیار قوی و بروز بود.از این نوع حوادث خیلی زیاد بود که مسولان خواسته اند خبری به امام بدهند اما حضرت امام کاملتر از آن را به اطلاع آنان می رساند.ایشان در بدست آوردن اخبار حتی از رادیو های بیگانه اهتمام داشتند تا جایی که اگر قبل از اذان صبح و بعد از مناجات مختلف و نیاز های شبانه وقتی باقی می ماند،بولتن های خبری را تورق می کردند.به یاد دارم که در تابستان اخبار رادیو بی بی سی یک ربع به هشت شب بود؛که دقیقا بین دو نماز مغرب و عشا واقع می شد.

خودم دیدم که حضرت امام همینکه نماز مغربشان تمام می شد برای گوش کردن اخبار رادیو بی بی سی می رفتند و زمانی که اخبار مربوط به ایران و مسائل آن تمام می شد رادیو را می بستند و نماز عشا را شروع می کردند.امام با کسب خبرهای درست و به موقع حتی تبلیغات دشمن را خنثی می کردند.(خاطرات علی اکبرآشتیانی،پرتوی از خورشید،ص 277)





:: موضوعات مرتبط: تاریخی , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : دو شنبه 4 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com