"حوادث ترافیکی هر 25 دقیقه یک قربانی می گیرد"


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مهدی میقانی در گفتگو با مهر،افـزود:

متأسفانه حدود 60 درصد از متوفیات سال 90 از بین نیروهای آینده ساز و فعال جامعه بوده اند و ضربه به سر و شکستگی های متعدد به ترتیب با 70 و25 درصد مهمترین عوامل نهایی فوت در راه های برون شهری استان بوده است.

وی افزود:استفاده از کلاه و کمربند ایمنی می توانست جان بسیاری از این فوت شوندگان را نجات دهد،متأسفانه سهم موتورسواران وعابرین پیاده در تلفات راه های برون شهری استان به ترتیب حدود 38 و20 درصد است.

وی گفت:بر اساس آمار،سالانه بیش از 800 هزار تصادف در ایران رخ میدهد و ایران در ردیف دوم حوادث مرگبار جاده ای جهان قراردارد.
وی اظهار داشت:بر اساس آمار پزشک قانونی درسال 90 نزدیک به 20 هزار و 68 نفر معادل 55 نفر در هرروز درتصادفات رانندگی کشورمان جان باختند و297 هزار و257 نفر هم در کشورمجروح ومعلول حوادث رانندگی داشتیم.

وی عنوان کرد:سوانح رانندگی موجب افزایش مستقیم نظیرهزینه های درمان ناشی ازتصادفات و مراقبت از معلولین و هزینه های غیرمستقیم مانند ایجاد مشکلات روانی و افسردگی در خانواده های مصدوم از این حوادث میشود.

میقانی اظهارداشت:درگلستان نیز تعدادمتوفیات درون شهری و برون شهری درسال90به ترتیب 124 و 396 بـوده است که در حدود 2.6 درصد کل متوفیات کشوراست.

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : دو شنبه 29 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com