عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



فرارو - از سه روز گذشته و آغاز حملات ددمنشانه رژِیم صهیونیستی به نـوار غزه ارتش حزب الله لبنان نیز در حملات متقابل تل آویو و مقرهای مهم رژیم اسرائیل را بمباران کرد. 

به گزارش فرارو از ساعات ابتدائی دیروز رسانه های عرب زبان از شنیده شدن صدای انفجار در تل آویو و به صدا درآمدن آژیر خطر خبر دادند. شبکه المنار گزارش داد:گردانهای قدس پایگاه حتسور در اسدود را با سه موشک گراد هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر شبکه العربیه از زخمی شدن سه نفر در اثر شلیک موشک به عین هشلوله در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

پس از آن نیز رسانه های عرب زبان از زخمی شدن سه صهیونیست در منطقه صهیونیست نشین اشکول در اثر حملات تلافی جویانه رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند و اعلام کردند پلیس رژیم صهیونیستی دستور گشودن همه پناهگاهها در تل آویو را صادر است. 

درهمین حال دیروز رئیس دفترسیاسی حماس بیان کرد:رژیم صهیونیستی از شلیک موشکهای ما به تل آویو شوکه شده است و برای آتش بس از آمریکا و اروپا خواسته است که مصر را واسطه قرار دهند.

با وجود وضع اضطراری در سرزمین های اشغالی دیشب سران این رژیم نشست اضطرای را در تل آویو برگزار کردند و گفته میشود موضوع جلسه درباره یورش زمینی به نوار غزه بوده است.

در نتیجه سه روز حمله اسرائیبل به نـوار غزه تا کنون 480 تن شهید و زخمی شده اند. تصاویر زیر از خبرگزاری های خارجی وضعیت اضطراری اسرائیل پس از حمله ددمنشانه این رژیم به نوار غزه را نشان می دهد.






















:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : دو شنبه 29 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com