شخصیت افراد را از حالت خوابیدنشان تشخیص دهید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



رابرت فیپس، چهار حالت خواب را مشخص کرده و اظهار کرده که شکل خواب جنینی که از طرفداران بیشتری در میان افراد نگران برخوردار بوده، رایج ترین شکل خوابیدن است.

بیش از نیمی از انسانها از این شکل خواب استفاده میکنند که در آن زانوی فرد به سمت بالا کشیده شده و سر به داخل بـدن خم شده است.به گفتـه فیپس،هر چه میـزان این جمع شدگی بیشتر باشد،فرد به دنبال آسایش بیشتر است.

دومین نوع رایج،موقعیت خواب کتابی است که ۲۸ درصد از آن استفاده می کنند.

در این موقعیت،بدن فرد کشیده بوده و بازوها و پاها در کنار هم قرار دارند که به گفته فیپس نشانه لجبازی بوده و این افراد احتمالا پس از بیداری محکم تر از زمان خواب خواهند بود.

۲۵ درصد از انسانها به خواب در موقعیت مشتاق یا آرزومند تمایل داشته که بازوها به سمت جلو کشیده شده اند و از نظر فیپس یا به دنبال یک رویا بوده یا یک رویا به دنبال آنها است. این افراد بدترین منتقدان خود هستند و همیشه انتظار بهترین نتایج را دارند.آنها با اشتیاق برای مقابله با چالشهای روز از خواب بیدار می شوند.

افرادی که از موقعیت افتاده به روی شکم برای خواب استفاده می کنند، ۱۷درصد را در میان کل به خود اختصاص داده و از احساس کنترل کمتری بر روی زندگی خود برخوردارند.از لحاظ فیزیکی این یکی از ناراحترین موقعیتها برای خواب به شمار می رود.

فیپس برای این پژوهش از افراد خواست تا رایجترین موقعیت خواب خود را ثبت کنند.به گفته وی،یک خواب شب خوب میتواند فرد را برای روز بعد آماده کند و موقعیت های خوب نیز شکل احساس فرد را در زمان بیداری تعیین خواهد کرد.

آذرنیوز آنلاین

 




:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : پنج شنبه 18 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com