هدف شیطان‌پرستان،تهی‌سازی فرهنگ جوانان است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



راضیه محمدزاده،استاد حوزه و دانشگاه درگفت‌ و گو باخبرنگار پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور،«اتقان نیوز»بیان کرد:

خانواده‌‌ها بایداطلاعات و آگاهی‌ کافی را در زمینه شیطان‌گرایی کسب کنند و آنرا به نحو صحیح به فرزندان خودانتقال دهند.

متأسفانه درچند سال اخیر با ورود ماهواره به فضای برخی ازخانواده‌ها  شیوع شیطان‌گرایی در سطح جامعه بیشتر شده است.

محمدزاده افزود:

طی تحقیقاتی که مسئولین فرهنگی کشور در این زمینه داشته‌اند مشخص گردیده کشور‌های غربی سعی دارند از طریق برنامه‌های ماهواره شکل ظاهر و سبک زندگی خانواده‌ها را تغییر دهندکه متأسفانه برخی ازخانواده‌ها بدون توجه به این امرازشبکه‌های غربی استقبال می‌کنند.

این کارشناس مسائل تربیتی و فرهنگی با بیان این که جوانان بیشترین افرادی هستند که در معرض این عرفان کاذب قرار دارند،گفت:

بایدبه جایگاه خانواده درسطح جامعه اهمیت زیادی داده ‌شود،به ویژه نقش مادرکه وظیفه اصلی وی درخانواده هدایت‌گری و ایجاد آرامش درفضای خانواده است.درواقع اگر خلا‌‌ء‌ها و کمبودهای عاطفی جوانان به شکل صحیح در محیط خانـواده‌ برطرف شودبه طور طبیعی کمتر به سمت شیطان‌گرایی و عرفان‌های کاذب گرایش پیدا خواهند کرد.
از طرفی دیگر خانـواده‌ها بایـد آموزه‌های دینی و قـرآنی را به نحـو احسن به فـرزندان خود انتقـال داده و آنها را با قرآن و اهل بیت(ع) مأنوس کنند.
وی افزود:ورود ماهواره به کشور باید از سوی مسئولین فرهنگی و رسانه کشور کنترل شود که متاسفانه دراین زمینه کم کار شده و تاکنون با بی‌توجهی مسئولین روبرو بوده است.
محمدزاده مهم‌ترین عامل بروز شیطان‌گرایی در ایـران را رواج و تبلیغ گروه‌های فساد زیرزمینی برای افزایش میل جوانان به استفاده از موسیقی‌های مبتذل دانست و عنوان کرد:

هدف شیطان پرستان تهی‌سازی فرهنگ جوانان است آن‌ها سعی دارند از این طریق جوانان را به انحراف بکشانند و یکی از مهم‌ترین راه‌هایی را که برای این امر انتخاب ‌می‌کنند موسیقی‌ های مبتذل است.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود:باید در درجه نخست هدف‌ها و آسیب‌های شیطان پرستی را شناسایی کرده و در درجه بعدی برای مقابله و جلوگیری از شیوع آن اقدام شود.
وی رواج فرهنگ ضدیت با ارزش‌های انسانی و بشری،رواج فرهنگ ضدیت با دین و ارکان آن، جعل تاریخ قیام و حرکات پیامبران و نقش شیطان در انحراف جامعه بشری را از اهداف گروه‌های شیطان پرستی عنوان کرد و درخصوص اهداف دیگر این گروه‌ها گفت:ترویج فحشا و بی بندو باری،انواع اعتیاد به موادمخدر شیمیایی و الکلی،ترویج فرهنگ بی‌بندو باری،گریز از فعالیت‌های سازنده فردی و اجتماعی،شیوع یافتن فرهنگ کلامی مبتذل و فاقد عنصر اخلاقی، انتشار آموزه‌های اساطیری ناقص بدون استناد تاریخی و علمی از سایر فرهنگ‌ها و حساسیت زدایی از فحاشی،هتک حرمت نسبت به نظام اسلامی و سیاه‌ نمایی و ترویج پـوچ‌گرایی به ‌صورت گسترده را از دیگر اهداف این گروه‌ها تلقی کرد.
وی افزود:یکی دیگر از را‌ه‌های ترویج نماد و فرهنگ شیطان‌گرایی در سطح جامعه شبکه‌های ماهواره‌ای،فضـای اینترنت و وبلاگ نویسی است که البته در حال حاضر از سوی بـرخی از کارشناسان بر روی برخی از مهمانی‌های شبانه یا مهمانی‌های خاص دوستانه به عنوان کانون فعالیت‌های شیطان پرستان تأکید زیادی شده است.
این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص راهکارهای جلوگیری از شیوع شیطان‌گرایی در سطح جامعه خاطرنشان‌کرد:باید ازطریق ایجاد فرهنگ قرآنی و موسیقی قرآنی خلاء وجودی جوانان را پـرکنیم تا به سمت موسیقی‌های مبتذل گرایش پیدانکنند.
همچنین بالابردن امکانات،ایجاد خلاقیت و فراهم کردن زمینه‌های تحصیل برای جوانان در جامعه دراین زمینه تاثیر بسزایی دارد.




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : دو شنبه 15 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com