فيس‌بوک تنفر‌آميزترين ابزار جاسوسی صهيونيست ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 
به گزارش ايران نيوز24،جوليان آسانژ موسس وب‌سایت‌ ويکی ليکس درباره فيس‌بوک میگويد: فیسبوک تنفر آمیز‌ترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده ‌است.هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه می‌کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند.

 

آسانژ

آسانژ در بخش ديگری از مصاحبه خود با «راشا تودی» می‌گويد؛ فیسبوک یک گنجینه اطلاعاتی بسیار بزرگ از نام و پیشینه ی افراد است که کاربران آن را به شکل داوطلبانه در اختیار این شبکه اجتماعی قرار می‌دهند ولی این ابزار توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

دسترسی این دستگاه‌های اطلاعاتی به اطلاعات ذخیره شده در فیسبوک آن را به یک ابزار خطرناک بدل کرده‌است.فيس‌بوک يکي از بزرگ‌ترين شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنيا است که بيش از يک ميليارد کاربر دارد.اين شبکه اجتماعی در سال 2004 توسط مارک زوکربرگ دانشجوی دانشگاه هاروارد تأسيس شد.

 

همواره انتقادات زيادی نسبت به اين شبکه اجتماعی و سوء استفاده‌های فيس‌بوک از اطلاعات شخصی کاربران آن شده است.

فيس‌بوک شبکه‌ای ضد اجتماعی

روزنامه اينديپندت،چاپ انگليس،هفته گذشته در گزارشی با عنوان"شبکه ضداجتماعی"،فيس‌ بوک را شرکتی "فاسد و رياکار" معرفی کرد.

طبق اين گزارش شرکت فيس‌بوک با در‌آمد 175 ميليون يورويی تنها 238هزار دلار پرداخت کرده است.شرکت فيس‌بوک با انتقال بخش‌های فروش خود به ايرلند به راحتی از پرداخت ماليات به دولت انگليس سرباز میزند.بنا بر گزارش اينديپندنت،درحالی که دولت انگليس با کسری بودجه شديدی مواجه است،شرکت‌های بزرگ اينترنتی با اينکه سودهای کلانی با استفاده از آگهی های اينترنتی در اين کشور کسب میکنند اما تنها مقدار ناچيزی از آن را ماليات می دهند.

جان‌ مان John Mann عضو حزب کارگر و عضو کميته خزانه‌داري انگليس،از پرهيز شرکت‌های اينترنتی در پرداخت ماليات به شدت انتقاد کرد و گفت:"اين امر رياکاری و فساد شرکت‌های پربازده اينترنتی را می‌رساند.به گفته مان؛شرکت‌هايی مانند فيس‌بوک از زيرساخت‌های اينترنتی کشورها استفاده‌های کلان کرده و هيچ کاری در قبال آن انجام نمی‌دهند.

رابطه مديران ارشد فيس‌بوک با رژيم صهيونيستی

گروه مديريتی يهودی فيس‌بوک

نيويورک تايمز درچاپ 13مه سال 2009 به نقل ازگاردين نوشت:فيس‌بوک توسط مارک زوکربرگ، دانشجوی يهودی دانشگاه هاروارد تأسيس شد.هنگامی که مارک زوکربرگ،تصميم گرفت تا پروژه فيس‌بوک را به ديگر دانشگاه‌های آمريکا گسترش دهد از دوست يهودی خود داستين موز کويچ Dustin Moskovtiz  کمک گرفت.موکويتز بعده‌ها معاون‌ اول مهندسی فيس‌بوک شد.

 

آن‌ها از يک يهودی ديگر نيز کمک گرفتند،پيتر تيلPeter Thiel ،يک سرمايه‌گذار بزرگ آلمانی و يکی از موسسان paypal  در سال 2004،تيل يکی از اولين سرمايه‌گذاران فيس‌بوک با سرمايه 500هزار دلاری بود.

تيل به عنوان يک يهودی مسلما ترجيح میدهد که با يهوديان همکاری کند.شريک تجاری وی که با هم،شركتpaypal  راه‌اندازی کردند،ماکس رافائل لوچين،يهودی اوکراينی الاصل است. 

 

ديگر يهوديانی که با تيل کار می کنند،ديويد ساکس،David Sacks مدير اجرايی اسبق paypal و George Zachary  از Ebay  هستند.

 

مارک آندرسونMark Andereessen مؤسس netscape

در شرکت صهیونیستی Israel Seed Partners نیز سرمایه‌گذاری کرده و یکی از شرکای نزدیک جوناتان مدود Jonathan Medved،یکی از سرمایه‌داران بزرگ صهیونیستی است.

شرلی سندالبرگ یکی دیگر از اعضای اصلی فیس‌بوک است که قبلا معاون اول فروش و عملیات‌های اینترنتی گوگل بود.

او در سال 2008،گوگل را ترک کرد تا نفر دوم فیس‌بوک شود.این خانم یهودی اکنون مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک است.کار وی فروش،بازاریابی،توسعه تجاری،منابع انسانی،سیاست عمومی فیس‌بوک است و گزارشات خود را مستقیما به مارک زوکربرگ ارائه می‌کند.


سندلبرگ با يک يهودی ديگری به نام ديويد گلدبرگ ازدواج کرده است که قبلا مسئول بخش موسيقی ياهو بود.يهودی ديگری که درفيس‌بوک نفوذ داردجاستين روزنستاينJustin Rosenstein است،او مهندس ارشد فيس‌بوک است.البته وی در سال 2008 از فيس‌بوک جدا شد.

رژيم صهيونيستي و فيس‌بوک

روزنامه هاآرتض در سال 2008 نوشت:فيس‌بوک و موسسان گوگل در کنفرانس در ماه می به سرزمين‌های اشغالی خواهندآمد.سرگی برينsurgey Brain يکی از موسسان گوگل،به همراه مارک‌زوکربرگ و رييس ياهو سوزان دکر در پنل روسای تکنولوژی در مر كز کنفرانس بين‌المللی برگزار شده در سرزمين‌های اشغالی شرکت کردند.

 

 

زوکربرگ در شصتمین سالگرد منحوس تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی دعوت شد و با سران صهیونیستی ملاقات کرد.او در حالی با شیمون پرز ملاقات کرد که وی یک جنایت‌کار جنگی است.او مسئول کشتار بیش از 100 شهروند لبنانی در غنا در سال 1996 است.

 

ديدار شيمون پرز از دفاتر مرکزی فيس‌بوک در آمريکا

 

 

 

در سال 2012 شيمون پرز از دفاتر مرکزی فيس‌بوک در آمريکا ديدن کرد و مورد استقبال گرم زوکربرگ قرار گرفت.در آنجا مارک به پرز کمک کرد تا يک صفحه فيس‌بوک بسازد،رييس‌جمهور رژيم صهيونيستی زوکربرگ را به عنوان دوست نخستين خود انتخاب کرد.

 



الحاق اولين کاربر فيس‌بوک به سرويس اطلاعاتی اسراييل

آری هازيت Arie Hasit 26 ساله شاهد تولد فيس‌بوک بود،او هم‌اتاقي مارک زوکربرگ موسس شبکه اجتماعی فيس‌بوک و يکی از اولين مديران اين شبکه است.

 

 

هازيت در فيلادلفيا بزرگ شد،از زمان جواني هميشه آروزي مهاجرت به سرزمين‌هاي اشغالي را در سر می پروراند که دو سال پيش اين امر به واقعيت پيوست.او اکنون عضو واحد سخن گوهاي نيروهای تهاجمی اسراييل يا IDF‌ است.

کنترل فيس‌بوک توسط سازمان‌هاي جاسوسي

 خبرگزاری آسوشید پرس،به نقل از منابع آگاه در سازمان سیا فاش کرد:این سازمان روزانه بیش از پنج میلیون کاربر فیس بوک و توئیتر را زیر نظر دارد.

یکی از خبرنگاران آسوشیتدپرس توانسته بااین بخش سیاکه مسئول پیگیری مدیاهای مختلف جهان (روزنامه‌ها،رادیوها،اخبارهای محلی،چت‌های اینترنتی و غیره) که انعکاسی از عقاید  می باشند،اشنا شود.این پیگیری‌ها که از ساعت هائی قبل از جنگ سرد آغاز شده‌اند،بعد از واقعه 11 سپتامبر مرکزیت یافتند.

 

 

 

 

این بخش سیا بعد از مشاهده نقش توييتر در بعضی انقلاب‌ها،به شبکه‌های اجتماعی توجه نشان داد.هر روزه صدها تحليل تويیت‌ها(تا 5 میلیون تويیت در روز)و پیام‌های فیس بوک به زبان اصلی را بررسی می‌کنند.نتیجه آن تابلويی است که احساسات منطقه‌ای از جهان و یا کشوری را به اندازه کافی دقیق نشان میدهد.شبکه‌های اجتماعی وسیله‌ای برای پیگیری یک بحران در زمان واقعی نظیر انقلاب‌های عربی می‌باشند.این نتیجه‌گیری هر روزه به دفتر باراک اوباما داده شده و او برای بررسی تاثیر مداخلات سیاسی بین المللی خود از آن استفاده میکند.

 

فيس‌بوک و مسئله حريم خصوصي Privacy

يکی از بزرگ‌ترين مسائلی که در رابطه با فيس‌بوک مطرح می شود سياست‌های اين شرکت برای حفظ حريم خصوصی افراد است،مسئله‌ای که تاکنون چندين بار نقض شده است.

روزنامه گاردین در اکتبر امسال با مقاله‌ای با عنوان " آیا وقت آن نرسیده است که فیس‌بوک با کاربران خود کمی رو راست باشد؟"

به شدت از سیاست‌های این شبکه اجتماعی در حریم خصوصی افراد انتقاد کرد.بنا به گزارش وال‌استریت‌ژورنال گفته می‌شود که فیس‌بوک پیام‌های محرمانه کاربران را وارسی کرده و پیام‌های خصوصی افراد در تایم‌لاین عمومی آن‌ها بدون رضایتشان نمودار می شود.

یکی از کاربران فیس‌بوک به نام Neville Unvalla در هنگام جشن فیس‌بوک به مارک زوکربرگ گفت:مارک،درحالی که فیس بوک زندگی ما را دگرگون ساخته است،تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که سیاست‌های حریم خصوصی خود را تغییر دهید و به کاربران اجازه دهید تا به کلی به تمام اطلاعات خودشان کنترل داشته باشند.

 

بسياری از کاربران فيس‌بوک به سختي می توانند تنظيمات حريم خصوصی خود را تنظيم کنند، زيرا بسيار گيج کننده است،به علاوه فيس‌بوک گاهی اوقات بدون درج آگهی سياست‌های حريم خصوصی يا privacy خود را تغيير میدهد بدون اينکه کاربر اطلاعی داشته باشد.بنا به گفته وال‌استريت ژورنال در سال 2010،اپليکيشن‌های فيس‌بوک اطلاعات افراد را به هزاران شرکت تبليغاتی اينترنتی ارسال کرد.اين اپليکيشن‌ها از ارجاع‌کننده HTTP استفاده میکردند که هويت کاربر و دوستان وی را مشخص میکرد.

 

 

فيس‌بوک و آثار سوء اجتماعی

از مهم ترین تأثیرات فیس‌بوک که در پرونده‌های طلاق عنوان شده،برقراری ارتباط دوباره یکی از زوجین با کسانی است که قبل از ازدواج ارتباط داشته و روابطشان پایان یافته،ارسال پیام‌های نامناسب و یا گزارش خیانت طرف مقابل از طریق دوستان فرد بوده است.

درسال ۲۰۰۹مطالعه‌ای به همین روش در انگلستان صورت گرفت و مشخص شدکه در یک پنجم از دادخواست‌های طلاق به واژه فیس بوک اشاره شده است.

 

 

نتایج تحقیقات یک سایت انگلیسی نشان میدهد که یک سوم موارد درخواست طلاق به دلیل مسائلی است که در فیس بوک رخ میدهد.در تحقیقات جدیدی که توسط دانشکده حقوق مارتی مونیال آمریکا صورت گرفت،نشان می‌دهد که ۸۰ درصد درخواست‌های طلاق به استناد موارد غیراخلاقی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود بوده است.این تحقیقات هم چنین نشان می‌دهد که تنها در کشور آمریکا از هر پنج نفر که طلاق می‌گیرند يک نفر به علت عکس‌ها و پیام‌های غیر اخلاقی و غیر خانوادگی در فیس بوک بوده است.

 

ايران نيوز24




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 10 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com