برخورد‌مناسب با‌ بیش‌فعال‌ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از جمله این برنامه‌های اجرایی این است كه وقتی فرزندتان رفتار مناسبی داشت یا كار خوبی انجام داد‌ به او پاداش بدهید و در مقابل،اگر رفتار نامناسبی از او سر زد،امتیازاتی از او بگیرید.

تقویت روابط اجتماعی و استفاده از دستورها و فرمان‌های مناسب در كنار داشتن شیوه‌های انضباطی معقول از اهمیت زیادی برخوردار است.به عبارتی،باید از روش از دست دادن امتیاز یا محروم شدن فرد از فعالیت‌های جاری استفاده كرد.

فراموش نكنید كه كودكان بیش‌فعال در برقراری روابط صحیح با دیگران دچار مشكل‌هستند، بنابراین یكی از برنامه‌های اجرایی والدین و مربیان این است كه به آنان مهارت‌های اجتماعی و برقراری روابط مثبت بین فردی را آموزش دهند.

آموزش افزایش مهارت‌های ورزشی در یک محیط مثبت هم می تواند از جمله برنامه‌های اجرایی مناسب باشد.

بهتر است برای فرزندتان كارت گزارش روزانه تهیه كنید و در صورتی كه گزارش كودك مثبت بود، به او پاداش بدهید.

در ضمن لازم است برنامه‌هایی را برای اصلاح و تغییر رفتار در كلاس درس در نظر بگیرید،بنابر این با مدرسه فرزندتان تماس داشته باشید و برنامه تعلیم و تربیت خاص نیازهای فرزندتان را برای او تنظیم كنید.با معلم فرزندتان در تماس باشید و به او بگویید فرزند شما در خانه چه عملكردی دارد و از او بپرسید كه در مدرسه چه می‌كند.

در این میان،آموزش والدین برای تسهیل در انتـقال پیشرفت‌های كودک به محیـط خـانه هم یكی از برنامه‌های اجرایی موسسه است و در نهایت بهتـر است در مورد اثربخشی داروهای محرک ارزیابی  فشرده و به صورت انفرادی
داشته باشید.

درمانهای فرزندتان راپیگیری كنید؛این درمانها شامل ادامه درمان در روزهای آخر هفته، مداخله‌های مدرسه وآموزش تقویتی والدین است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : دو شنبه 1 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com