آينده‌ای ناخوشايند در انتظار كودكان بيش‌فعال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

به عنوان مثال ممكن است اين كودک تمام ظروف شكستنی منزل را به صورت مستقيم يا غير مستقيم از بين ببرد.

درحقيقت اين كودكان متوجه اين موضوع هستندكه اين وسايل برای استفاده خانواده لازم است،اما احتمال دارد زمانی كه به ظرفی دست میزنند،در بين عمل حركتی خودبه فكر حركتی ديگری باشند و بی اختيار آن ظرف را به زمين بيندازند.در اين شرايط است كه با مقاومت و تذكر شديد والدين و اطرافيان مواجه میشوند و به دليل اين كه قصد شكستن ظرف را نداشتند،از اين برخوردهای والدين خود دلزده و ناراحت میشوند.

بنابراين ممكن است عكس‌العمل نامناسبی انجام دهند و حالت‌های غيرطبيعی به خود گيرند و به مرور در اثر تذكرها و گاهی تنبيه‌های مختلف،با همبازی های خود درگير شوند به طوری كه اعمال ضداجتماعی او به طور مشخصی قابل مشاهده باشد.

طبق آمار و مستندات كشورهايی مانند آمريكا،هم‌اكنون بيش از 50 درصد نوجوانان زندانی جزو كودكان بيش‌فعال بوده‌اند.طبق اين نظريه،اين كودكان ابتدا خواستار انجام خطايی نبوده اما با ملامت و سرزنش اطرافيان مواجه شده‌اند و بتدريج به علت انجام كارهای ناشايست مكرر از مدرسه اخراج شده و كار به مسائل و رفتارهای غيـر قانونی كشيده شده است.اين مساله در كودكان با ضريب هوشی بالاتر بيشتر ديده میشود.بنابراين در صورت درمان‌ نكردن زودرس چنين كودكانی،از هر دو نفر آنها يک نفر میتواند به سمت كارهای غيرقانونی كشيده شود.

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : دو شنبه 1 آبان 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com