فقط آه ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




فاجعه‌ای که وقتی اعلام شد 26 دانش‌آموز دختر در یک حادثه دلخراش جان خود را از دست دادند تن هر شنونده‌ای به لرزه در آمد و ناخودآگاه قطره اشکی بر گوشه چشمان نشست.

26 دانش‌آموز رخت شهادت بر تن کردند و برای دیدن یار بی‌تاب و بی‌طاقت پر کشیدند و رفتند، حال چه اهمیت دارد که مقصر این حادثه وزارت راه است یا لغزندگی جاده و یا سرعت بالای راننده،اصل ماجرا پرپر شدن 26 دختر نوجوان است که هیچگاه قابل جبران نیست.

 

*راننده به هشدار مسافران توجهی نکرد

زهرا نفر از مجروحان حادثه دلخراش رانندگی محور دهدز ـ لردگان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد،اظهار داشت:در مسیر بازگشت به شهرکرد هر چه به لردگان نزدیک‌تر می‌شدیم بر سرعت راننده نیز بیشتر افزوده می‎شد،تا جایی که بچه‌ها با نگرانی از راننده خواستند تا سرعت خود را کمتر کند.

وی افزود:در طی مسیر چندین بار همه با هم فریاد زدیم آقای راننده آرام‌تر حرکت کنید،احتیاط کنید اما راننده بی‌توجه به این اعتراضات با همان سرعت به مسیر خود ادامه می‌داد.

نفر اضافه کرد:راننده اتوبوس که برای سرگرم شدن دانش‌‎آموزان یک فیلم سینمایی از دستگاه ویدیو پخش کرده بوده خود نیز هر از چند گاهی سرگرم تماشای فیلم می‌شد که با توجه به خطرناک بودن جاده ما حتی از وی خواستیم که فیلم را قطع کند تا حواسش برای رانندگی کاملا جمع باشد.

این مجروح حادثه دهدز ـ لردگان با اشاره به زمان وقوع حادثه،گفت: زمانی که راننده در پیچ به علت لغزندگی جاده نتوانست اتوبوس را کنترل کندو اتوبوس درحال واژگونی بودتمام دانش‎آموزان یک صدا فریاد زدند یا ابوالفضل به فریادمان برس.

سهیلا ریگی از دیگر مجروحان حادثه دلخراش دهدز ـ لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: لحظه حادثه لحظه بسیار شوک آوری بود.

وی افزود: در زمانی که اتوبوس واژگون شد هر کسی فریادی می‎زد و از ائمه مدد می‌خواستند، صدای داد و فریاد و جیغ بچه‌ها هنوز هم در گوشم طنین‌انداز است.

این دانش‌آموز که هنوز نتوانسته عمق این فاجعه را باور کند، گفت: نمی‌توانم باور کنم دوستانی که تا ساعاتی پیش با یکدیگر سرود زندگی می‌خواندیم اکنون دیگر در حیات نیستند.

وی که به شدت از شنیدن مرگ دوستانش متأثر شده بود،گفت:امیدوارم مسئولان برای بهسازی این محور چاره‌ای بیندیشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

 

*دانش‌آموزان بروجنی قربانی سهل انگاری مسئولان شدند

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی نیزامروز درگفت‌و‌گو باخبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت:از دست دادن بهترین نوجوانان شهرستان بروجن در حادثه دلخراش محور دهدز ـ لردگان ضایعه بسیار اسفباری است که دل همه مردم کشور را به درد آورده است.

امیرعباس سلطانی بر ضرورت پاسخگویی مسئولان کشور و استان در رابطه با این حادثه تأکید کرد و گفت:از رئیس‌جمهور به عنوان شخص اول کشور،وزیر راه و شهرسازی و آموزش و پرورش گرفته تا مسئولان استانی باید در رابطه با این حادثه پاسخگو باشند.

سلطانی ادامه داد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به شدت پیگیر این موضوع هستند.

تعدادی از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن روز چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق جنگی عازم استان خوزستان شدند که متأسفانه در مسیر بازگشت از مناطق جنگی در مسیر دهدزـ لردگان اتوبوس حامل این دانش‌آموزان دچار حادثه شد و 25 نفر از دانش‌آموزان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Bahram
ت : شنبه 29 مهر 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com