بیانیه خروش سایبری دفاع از مقدسات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





 
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

 
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون


 

 

 

 

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید



سوره مبارکه صف،آیه شریفه8


 
خروش سایبری دفاع از مقدسات


انا لله و انا الیه راجعون

 

 


«دین اسلام»؛دین رأفت،رحمت،مودّت و دوستی است و پیامبر اسلام(ص) به عنوان رحمت برای عالمیان از جانب خداوند مبعوث به رسالت شده است و هر کجا ندای مظلومی که درخواست کمکی را سر داده باشد،این اسلام  است که مسلمین را بر یاری آن مظلوم بپا میدارد.از همین جهت است که کافران و ظالمان و منافقان در این مسیر همیشه با زخم هایی که از غیرت مسلمین خورده اند دست ازسمپاشی و کید و حیله ورزیدن برنداشته و همواره با تحریک غیرت مسلمین و مومنین مخصوصا در زمان هایی که مسلمین به موفقیت های بزرگ دست یافته اند  از هر مکری در این راه بهره جستند.

 

و اما مسلیمن و مومنین آگاه همواره با اتحاد و اتخاذ تصمیمات به موقع و مواضع سریع خود  برخورد جانانه ای با این دشمنی ها  داشته اند.

و امروز دشمنان باید بدانند که با تحریر کلمات موهن در کتابی شیطانی و یا اهانت به کتاب آسمانی ما قرآن و یا با تنظیم اهنگ وساخت فیلمهای موهن در جریحه دار کردن روح مسلمانان مخصوصا شیعیان دیگر نخواهند توانست در دل  ایشان ذره ای شک و ریبی  ایجاد کنند؛بلکه هر بار با اینچنین اقداماتی مسلمین  استوار تر و خروشان تر از قبل بر سر شیاطین روزگارخواهند تاخت و در  اراده خود استوار تر ار پیش در پایبندی به مقدسات و دفاع از انها خواهند بود.

 

جبهه وبلاگی غدیر و همه اعضاء این پایگاه  که اکثرا از کاربران و نویسنده های ارزشی و انقلابی و ولایتمداران عرصه رسانه می باشند بار دیگر با  انتشار این بیانیه در وبلاگها و سایتها و خبرگزاریهای درفضای سایبر و حقیقی باوحدت کلمه اعلام میداردکه ما مسلمانان و آزادیخواهان هرگز از مواضع و اهداف و مقدسات خود دست نخواهیم برداشت و همواره در برابر حمله و یورش ناجوانمردانه  دشمنان به هر صورتی که باشد با عزمی راسخ  دفاع خواهیم کرد و مبارزه ما تا شکست و سر خورده گی و ان شالله تا نابودی کفر و ظلم درجهان از پای ادامه خواهد داشت.اکنون همگی  به اتفاق در جبهه جنگ نرم به مبارزه و رزم خویش ادامه خواهیم داد.از خداوند متعال برای رسیدن به اهداف و استواری و ثبات در این راه کمک و استعانت می طلبیم.

 

وَ کانَ حَقّاً عَلَینا نَصرُ المُؤمِنین
 
 
 
غدیر

 





:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : جمعه 24 شهريور 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com